DZIEŃ SPRZEDAŻY – gwarancja uzyskania najwyższej ceny sprzedaży i skrócenia czasu sprzedaży do 1 dnia
Wielu indywidualnych sprzedających (osób prywatnych) wciąż wierzy, że wystarczy opublikować ogłoszenie swojej nieruchomości na portalach, aby doprowadzić do transakcji.
Z pewnością wielu w ten sposób sprzedało i wielu jeszcze sprzeda swoją nieruchomość. Czy jednak w ten sposób można uzyskać najwyższą cenę i czy tak powinna wyglądać profesjonalna sprzedaż majątku życia?
DZIEŃ SPRZEDAŻY – NA CZYM POLEGA?
DZIEŃ SPRZEDAŻY to wydarzenie, organizowane w wybrany dzień, podczas którego odbywa się prezentacja nieruchomości dla możliwie jak największego grona poważnie zainteresowanych Klientów. To wydarzenie, które promuje nieruchomość, podnosi jej prestiż i pomaga znaleźć Klienta nawet w ciągu jednego dnia. I co najważniejsze - ZA NAJWYŻSZĄ cenę!
DZIEŃ SPRZEDAŻY to narzędzie pracy profesjonalnych agentów nieruchomości, którzy dzięki temu wydarzeniu mogą uzyskać dla swoich Klientów najwyższe ceny sprzedaży. Dzień Sprzedaży to także narzędzie, które pozwala zweryfikować prawdziwe zainteresowanie nieruchomością.
JAKIE SĄ ZALETY ORGANIZACJI DNIA SPRZEDAŻY?
- Szansa na uzyskanie maksymalnej ceny sprzedaży nieruchomości (zwiększenie zainteresowania wśród możliwe jak największej grupy zainteresowanych – to zawsze zwiększa szanse skutecznej negocjacji ceny)
- Znaczące skrócenie czasu sprzedaży (szansa znalezienia Klienta nawet w 1 dzień)
- Wysoki komfort sprzedaży – zwłaszcza dla właścicieli, którzy jeszcze mieszkają w sprzedawanej nieruchomości; unikamy w ten sposób częstych –mało produktywnych odwiedzin potencjalnych Klientów w ciągu tygodnia)
- Weryfikacja prawdziwego zainteresowania nieruchomością (Klienci często muszą poczekać na wyznaczony dzień – przychodzą tylko osoby poważnie zainteresowane zakupem)
- Możliwość lepszego przygotowania nieruchomości (przygotowujemy ją jeden raz na czas prezentacji; dzięki temu właściciele nieruchomości nie muszą „na zawołanie” rzucać swoich codziennych obowiązków)

JAK POWINIEN ZOSTAĆ ZORGANIZOWANY DZIEŃ SPRZEDAŻY?
- Termin Dnia Sprzedaży ustalany jest indywidualnie z właścicielem nieruchomości. Najczęściej organizuję je w weekendy,
- Potencjalni Kupujący zapraszani są w odpowiednich odstępach czasowych, aby zwiększyć komfort prezentacji nieruchomości,
- Przygotowujemy nieruchomość do prezentacji (czasami wystarczy ją posprzątać, czasami warto zainwestować w Home Staging, aby podnieść jej atrakcyjność - pamiętaj – Pierwsze Wrażenie robi się tylko raz),
- Należy zadbać o wyjątkowy nastrój podczas prezentacji (m.in. odpowiednia muzyka, zapach),
- Oznakowanie nieruchomości z informacją o organizacji Dnia Sprzedaży (np. banery), aby wszyscy w okolicy dowiedzieli się o sprzedawanej nieruchomości,
- Przygotowujemy wszystkie potrzebne materiały dotyczące sprzedawanej nieruchomości (katalog, rzut nieruchomości, warunki transakcji, kartę ofertową),
- Podczas prezentacji obecnych jest zwykle dwóch Agentów nieruchomości – aby sprawnie i komfortowo zaprezentować Twój dom lub mieszkanie.
Idealnie, moim zdaniem, zalety Dnia Sprzedaży puentuje sytuacja, która miała miejsce podczas organizacji takiego Dnia Sprzedaży mieszkania przy ul. Podklasztornej w Kielcach. Jedna z osób, której prezentowałam mieszkanie, po zakończeniu prezentacji, zapytała mnie:
„Pani Justyno ile muszę dołożyć, aby kupić to mieszkanie?”
To jest właśnie siła Dnia Sprzedaży jako narzędzia dającego duże szanse na uzyskanie maksymalnej ceny sprzedaży nieruchomości.
Dlatego uważam, że Dzień Sprzedaży to narzędzie profesjonalnych agentów nieruchomości, dla których sprzedaż nie polega tylko na publikacji oferty na kilku portalach.
Siła tego narzędzia jest naprawdę bardzo duża – trzeba jednak wiedzieć jak takie wydarzenie zorganizować i przeprowadzić, aby doprowadzić do prawdziwego sukcesu sprzedaży.